Jedna od najpopularnijih društvenih mreža – Fejsbuk (Facebook), možda će promeniti naziv sledeće nedelje. Mark Zakerberg (Mark Zuckerberg), direktor ove kompanije, planira da na godišnjoj konferenciji kompanije o veštačkoj inteligenciji „Connect Conference“ 28. oktobra, iznese ideje o promeni naziva.
Kako navodi portal The Verge, rebrendiranje verovatno podrazumeva da će postojati grupacija firmi u okviru kojih bi Fejsbuk bio samo jedna od aplikacija, pored Instagrama, Whats App-a, Oculusa i drugih. Novo ime kompanije je strogo čuvana tajna, koju ne zna čak ni njeno najviše rukovodstvo.
U medijima se špekuliše da bi novo ime moglo da ima veze sa Horizon Worlds, što je naziv za neobjavljenu verziju gejming platforme zasnovane na konceptu virtuelne stvarnosti koju je poslednjih godina razvijao Fejsbuk sa proizvođačem VR igrica, kompanijom „Roblox“.
Do sada je mali broj, ovako poznatih, kompanija promenio svoj naziv. Među njima su Kentucky Fried Chicken koji je skratio svoje ime na poznati KFC. Japanski proizvođač automobila Datsun je postao Nissan.
Neke od promena imena usledile su posle skandala ili kontraverzi, pa se nagađa da se i Fejsbuk zato odlučio na ovaj korak, nakon iznošenja šokantnih detalja uzbunjivačice Frensis Haugen (Frances Haugen), njihove bivše zaposlene.
Foto: Youtube- screenshot