H&M otvara virtuelnu prodavnicu u metaverzumu

Kompanija H&M (Hennes & Mauritz) radi na tome da u budućnosti otvori virtuelnu prodavnicu u Metaverzumu, u kojoj će kupci moći da pogledaju ponudu garderobe u 3D formatu i da je kupe bez odlaska u prodavnicu. Ovo će biti prva virtuelna prodavnica odeće u Metaverzumu.

Hiteš Malvija (Hitesh Malviya), osnivač „Itsblockchain“, rekao je da je otvaranje švedske prodavnice odeće u CEEK virtuelnom gradu početak velikog talasa koji će uključiti hiljade brendova.

„Virtuelna roba je doživela izuzetan rast prošle godine, a kompanije koje se bave prodajom odeće neće propustiti da učestvuju u dodatnim prilikama za stvaranje prihoda.“ – izjavio je Malvija.

Inače CEEK city je virtuelna verzija fizičkog grada, s tim da se do sada povezivao isključivo sa gejming industrijom. Ipak, viruelnom prodavnicom garderobe brenda H&M, CEEK VR širi opseg delovanja. Ova platforma omogućava kreativcima, umetnicima, sportistima da stupe u kontakt sa svojim fanovima. Nekoliko umetnika kao što su Lejdi Gaga (Lady Gaga), Ringo Star (Ringo Starr) and Demi Lovato.

Glavna prednost ove prodavnice biće to što je dostupna 24 sata, a odeća će se plaćati CEEK-coinima i nosiće se u virtuelnom prostoru, dok će kupci istu takvu odeću moći da nađu i u realnim prodavnicama. Trenutna vrednost CEEK-coina iznosi oko 700 miliona dolara, a maksimalna ponuda ograničena je na milijardu.

Temu Metaverzuma pokrenuo je prošle godine, osnivač Fejsbuka (Facebook), Mark Cukenberg kada je njegova kompanija promenila ime u „Meta“ što asocira na Metaverzum, koji je po svemu sudeći naša budućnost.

Ovaj projekat je još uvek u razmatranju i nije sigurno kada bi mogao da bude ostvaren.

Ostavi svoj komentar