Osamdesetih godina nalgasak je bio na bujnoj kosi i jeftinim materijalima. Odeća je ugavnom bila u svetlim, neonskim tonovima, a farmerke su pravljenje od svetlijeg teksasa i imale su visok struk. Televizijske emisije, filmovi i serije uticali su na mnoge modne trendove tih godina, posebno serija „Dinastija“ i film „Flešdens“. Moda osamdesetih je podrazumevala veoma jaku i tamnu šminku, a kosa je bila natapirana i kovrdžava.
Osamdesete godine su možda najupečatljivija era modnih trendova. Mi smo za vas izdvojili nekoliko nezaboravnih trendova iz ovih godina.
Natapirana kosa
Natapirana, kovrdžava kosa je prva asocijacija na osamdesete godine. Skoro svaka devojka i žena imala je ovakvu frizuru. Poznate glumice i pevačice takođe su je nosile, a postala je naročito popularna nakon mjuzikla „Flešdens“.
Široki sakoi sa popunjenim naramenicama
Popunjene naramenice na širokim sakoima, nalik onima za muškarce, bile su veoma popularne osamdesetih. Negovao se opušten stil, pa su žene često nosile jednobojne majice, farmerke i sakoe sa naramenicama.
Farmerke sa visokim strukom
Farmerke su osamdesetih godina uglavnom bile pravljene od svetlijeg teksasa, nalik na izbledeli. Visok struk je bio popularan, a kombinovale su se uglavnom sa jednobojnim majicama. Osamdesetih su se takođe pojavile i prve farmerice sa iscepanim kolenima, a Madona je jedna od prvih koja ih je nosila.
Neonske boje
Neonske boje bile su prisutne svuda. Od majici do haljina, široka paleta neonskih boja poput žute, zelene i plave bila je vodeća u osamdesetim godinama.
Helanke
Nakon Flešdensa helanke od spandeksa, odnosno likre, postale su veoma popularne. Kao što su kožne pantalone bile tražene nakon „Brilijantina“, helanke su osamdesetih dostigle svoj vrhunac u modnoj industriji. Ono što se danas nosi samo na treninzima, nekada je bio uobičajan odevni komad.
Konjski rep sa strane
Još jedna frizura koja je obeležila osamdesete je klasični konjski rep – ali na jednoj strani. Kombinacija ove frizure sa grejačima za uši i helankama bila je sinonim za mlade 80ih.

