„Serpenti Metamorphosis“ – umetnička instalacija brenda Bulgari

Modna kuća Bulgari (Bvlgari), predstavila je neverovatnu umetničku instalaciju, nastalu putem veštačke inteligencije. Ona se nalazi u Milanu, a inspirisana je simbolom serpenti (zmije).

Ovaj brend nakita iz Rima se udružio sa nagrađivanim, medijskim umetnikom Refikom Anadolom (Refik Anadol) kako bi napravio neverovatno umetničko delo, za koje kažu da je prvo koje je veštačka inteligencija zamislila za ovaj čuveni brend. Inspiracija je koncept metamorfoze, otelotvoren Bulgarijevim amblemom zmije.

„Radim sa podacima i veštačkom inteligencijom 10 godina i uvek sam pokušavao da budem pionir na tom polju. Čast mi je što radim sa brendom kao što je Bulgari. Jedna od najinspirativnijih stvari u kompaniji je njen pristup luksuzu, savršenstvu i izradi. Umetnost, dizajn, nauka i tehlnologija više se ne mogu razdvojiti – mi smo u novoj eri.“ – rekao je Anadol (Refik Anadol).

Delo je postavljeno ispred Milanske katedrale, na trgu Duomo, a za javnost će biti otvoreno od 31. oktobra. Nakon toga biće dostupno i u drugim gradovima širom sveta. Kasnije će se ovo umetničko delo pretvoriti u NFT (najnoviju digitalnu jedinicu za vrednovanje umetničkih dela) i biće prodato na aukciji, a prihod će biti doniran u dobrotvorne svrhe. To će biti prvo umetničko delo veštačke inteligencije koje će imati vrednost izraženu u tokenima kriptovalue. 

Na događaju povodom početka izlaganja ovog dela veštačke inteligencije, prisustovale su italijanska influenserka Kjara Feranji (Chiara Ferragni), Ajris Lou (Iris Law) engleska manekenka i glumica kao i Tina Kunaki (Tina Kunakey), takođe model i supriga Vensan Kasela (Vincent Cassel).

Očekuje se i parfem, koji će upotpuniti sva čula, a biće prvi miris zamišljen veštačkom inteligencijom. Biće nazvan „Rainforest“.

Ovaj poduhvat, sa sigurnošću, postavlja nove granice u svetu mode i umetnosti.

Bulgari je italijanski, modni brend satova, nakita, parfema i aksesoara. Osnovan je u Epirusu u Grčkoj 1884. godine, od strane Sotirosa Boulgarisa (Sotirios Boulgaris) koji je tada imao samo jednu, malenu juvelirnicu. Danas je jedan od najpoznatijih modnih brendova na svetu.

Foto: Youtube-screenshot

Ostavi svoj komentar